Ost från Flen

Hej hopp!
Idag har jag haft en toppen dag. Jag har varit i Täby centrum med syrran och handlat massa nytt. Bilder kommer mer i morgon. Senare på kvällen kom Tobbe, Karro hennes kille och Lousie. Vi har haft riktigt kul! Just nu sitter alla i soffan och ser på någon humor film medans jag bloggar. Om ni undrar varför rubriken lyder "Ost från Flen" så är det för att jag inte kom på någon annan rubrik och så frågade jag Monica,Robin och Tobbe och då sa alla skriv ost från flen! Haha, svårt att förklara varför jag skulle skriva det men jag kan tala om att den kommer från en riktigt personlig diskussion. Aja, men nu ska jag gå och vara social. Men vi hörs i morgon, då ska jag ha middag med mina favorit tjejer Sara, Tuva och självklart bästevän. Innan det ska jag nog ta och träffa Elliot en snabbis innan han åker till åre igen. Varför är du tvungen att bo så långt bort för bror? :( Aja, Ha det bra. Här är bilderna som jag tagit under tiden jag vart här (Klicka på bilderna för att förstora dom)



Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

- HEJHEJ KOM PRECIS HEM , DU DÅ? : )

2008-09-14 @ 02:26:12
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

okej :) nej inget typ (A)

2008-09-14 @ 08:11:21
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: Anonym

fy vilken dålig blogg. Sämsta hittills. Verkligen wannabe blondinbella.

2008-09-14 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0