Prao idag!

Shulululu!
Tänkte blogga en liten snabbis nu. Jag kom precis hem från praoen, haha gud vad kul det var.För er som inte vet praoade jag hos min farmor, dvs på ett äldreboende. Fick jättebra kontakt med en tant som hette Agda, och vi pratade jättemycket. Fick sluta tidigare eftersom ingenting annat skulle hända där idag. Så jag ska tillbaka i morgon igen! Nu ska jag träffa Joffe. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska väl hem till honom tror jag eller vara ute. Förlåt alla som smsade mig igår kväll, men jag var seriöst helt död. 5 timmars sömn, och dagen är förstörd liksom. Menmen, hade iallafall kul eftersom jag var med Jennfier. Men förlåt än en gång för att jag inte svarade på sms, men somnade klockan 21.30. Aja, nu måste jag kila. Men vi hörs senare. Chiao!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0