Seg idag

Hej allihopa!
Förlåt alla ni som väntat på ett inlägg från idag. Men har verkligen varit tvungen att plugga. Ska ju vara klar med massa saker den här veckan. Idag hade vi musik prov och det gick faktiskt bra.Efter skolan gick jag hem och plugga. Jag är verkligen seg idag, fattar inte vad det är med mig. Förskyld håller jag på och bli också och det blir ju inte bättre för det precis. Imorgon ska vi ha origentering med skolan i Flatenbadet, suck gud vad tråkigt. Origentering är inte min grej. Men oj vad jag låter negativ idag, förlåt! Hoppas er dag har vart bra och att ni är piggare än mig ;) Ciao!

Bild på mig och Bästevän, jag älskar dig verkligen. Du är mitt allt.

Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

men oj vad folk bryr dig.

2008-09-16 @ 18:22:11
Postat av: Julia&Jennifer

Lilla du som sitter och kommenterar våra inlägg anonymt varje dag, har du inget liv eller? Att du ens orkar gå in på vår blogg om den nu är så dålig och om du ändå ska kommentera sådär? Bara för att folk inte bryr sig om dig, naaa stackare. Shitt det är verkligen synd om dig.

Snälla, för vår och alla andras skull.

SKAFFA DIG ETT LIV FÖR HELVETE!!!

2008-09-16 @ 18:33:20
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0