Sent inlägg

Hej alla söta!
Idag kommer det här inlägget sent, tyvärr. Jag har vart hemma hela dagen eftersom jag är sjuk men har inte kunnat blogga något eftersom mitt internät inte funkade. Men nu gör det ju det så det är bra. Idag har jag inte gjort någonting typ, vaknade väldigt sent. Juste, om ni undrar var Jennifer har tagit vägen så kan hon inte blogga på några dagar eller något eftersom hon fått dataförbud. Inte kul, men jag får väl se till att blogga lite mer. Nu ska jag gå och se på Idol med mamma, någon mer än jag som ser det? Tycker det är väldigt kul att se början framförallt eftersom det är dåliga med då också, men dom försöker ju verkligen och det är väl gulligt. Hihi. Aja, men nu ska jag gå. Vi hörs senare eller i morgon. Chiao!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0