Skolan igen

Nu är jag här igen, jag kom precis hem från skolan. Gud vad kul det var att träffa alla igen. Jag träffade Saras lillasyster Sandra när jag stod och väntade på bussen så jag slapp ju åka själv. Jag jobbade faktiskt bra idag, asså man måste ju tänka att det är sin framtid man gör.  Vissa tror att dom är jättecoola när dom ba "aa jag kom försent idag" , "palla matten vi går ut istället". Men jag tycker faktiskt det är tvärtom, asså man ska vara stolt för sig själv och jag lovar att dom som säger så innerst inne vill sitta där men pappret och pennan och jobba lika duktigt som många andra.  Aja, senare ska jag träffa Cristopher han mådde inte så bra så vi får väl se vad som händer.Annnars ska jag nog bara vara hemma och plugga. Har ganska mycket at göra nu tyvärr eftersom jag har vart borta och allt.
 
Juste, ikväll ska vi få en gästbloggare hit. Ni får se vem det blir, men det blir nog super bra! Om ni har lust att gästblogga kontakta oss på vår mailadress [email protected]. Det skulle verkligen va jättekul!

Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0