Smink

Som ni redan känner til så älskar jag smink, får liksom aldrig nog av det. Och idag tänkte jag göra lite reklam för olika mascaror som jag verkligen gillar och tycker är bra. Självklart hänger det ju på hur dina egna ögonfransar är formade så det kan ju vara olika för alla. Men som sagt, här är några som jag gillar.

1).  2).  

3) 4)




 

1) Hypnóse mascara - Åhléns.
2) Double- H&M, Kicks, Åhléns.
3) Telescopic- H&M, Kicks, Åhléns.
4) Masterpiece mascara- H&M, Kicks, Åhléns.

Big love Julia


 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har testa Lancome hypnose, funkade inte så bra på mig eftersom mina ögonfransar är lite speciella =p Mina ögonfransar är svåra att separera och svåra att ge volym. Men nu har jag en annan Lancome mascara nämligen l´extreme och den funkar ju fantastiskt! Bästa mascaran som jag någonsin har tesat! Den separerar och ger ögonfransarna en fantastisk volym! Helt otrolig mascara! Den är värd att testas =) Ha en bra dag!



<3<3<3

2008-09-05 @ 10:41:39
URL: http://virrefirre.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

Veronica, jaa, kanske ska ta och testa den då! ;) ha en bra kväll nu! <33

2008-09-05 @ 16:31:00
URL: http://julifer.blogg.se/
Postat av: A.W

själv har man 4 då!

2008-09-06 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0