Syrran helg

Hej hopp!
Idag fyller jag år, och har haft en superbra dag. Men än är den inte slut. Just nu sitter jag här i soffan med syrran och blogar. Jag har fått massa fina presenter som jag kommer ta kort på och lägga in när jag kommer hem. Jag är ju hos syrran i helgen och det kanske inte funkar att ladda över bilderna. Men jag ska försöka göra mitt bästa! Eftersom jag är hos syrran kanske jag inte kan blogga lika mycket som vanligt men så fort jag får tid så kommer jag ju blogga. I morgon ska vi åka till Täbycentrum och shoppa,riktigt kul ska det bli och senare på kvällen ska ha fest med syrrans kompisar. Hoppas er dag har varit och fortsätter vara bra, för det har min varit! Jag vill bara säga ett stort tack till Jennifer för att hon är den hon är och att hon lever. Jag älskar dig verkligen mest gumman!!


HAHA,
tittade igenom Monicas bilder på datorn. Midsommaren 2006, gud va man såg ut! Älskar dig iallafall storasyster.


Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0