Tiden går fort.

När man ändå bara är hemma tycker jag att det är så mysigt att kolla på gamla bilder. Jag hittade en mapp med bara bilder på mitt brorsbarn. Från den allra första bilden jag fick på henne till den sista. Och gud vad tiden har gått fort, det är verkligen otroligt. Här kommer några bilder. Den 11 september i år fyllde hon två år.

Första bilden var den första jag fick, sista bilden var den jag tog sist jag träffa henne. Lilla gumman, gud vad du växer! Faster älskar dig! Tycker ni hon är lik sin faster ? (aa) hihi

Big love Julia

Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh underbara tjej!

Ja tiden går fort! Kul det ska bli nu när ni kommer upp om ca 1 månad! Vi får ta o ge dig en present då istället.. vi skickade ju ingen när du fyllde år:)



skulle du kunna skicka bilderna ni har på Tindra-Li och oss och några på er? antingen via msn, mejl eller ta med på en cd?



kramar från mig

2008-09-27 @ 18:18:10
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0