Tjejhelg

Nu har jag kommit hem från dansen, helt slut. Det var riktigt kul, fast tyckte nästan det var lite för lätt. Men ska testa en gång till tycker jag fortfarande det får jag hoppa upp en grupp till. Just nu sitter jag i soffan med min mamma. Hon ser på tv och jag bloggar. Jag måste verkligen få säga hur underbart jag tycker det är att blogga.Att liksom få säga allt man gjort och känner. Och ni läsare, ni är underbara! I helgen ska jag till Östhammar igen. Den här gången hägner syrran med så det blir en trevlig tjejhelg, jag mamma och syrran. Jag kommer tyvärr inte kunna blogga något underhelgen, men jag kommer ta massa bilder som kommer läggas ut på söndag när jag kommer hem. Nej nu ska jag avrunda det här inlägget. Om vi inte hörs mer nu hörs vi på söndag. Puss och kram!

Big love Julia


Kommentarer
Postat av: Louice

fin blogg :)!

2008-09-04 @ 21:51:58
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/
Postat av: jennifer&julia

Louice , tack så mkt :)

2008-09-05 @ 07:47:00
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0