super duper trött

Tjingeling!
Julia här. Jag har precis kommit hem från skolan. Och som rubriken säger är jag väldigt trött. Ska kanske gå och lägga mig i soffan och se lite på tv. Men först tänkte jag skriva lite om hur min dag har varit. Idag hade vi riktigt roligt i skolan, eller iallafall när vi hade rast. På lunchrasten kom det fram några från globens gymnasium som går restauranglinjen till oss och började prata. Dom var väldigt roliga. Haha, bilder kommer längre ner men tyvärr inte på dom som kom fram. Sen har jag haft musik idag vi spelade keyboard, det var ganska kul fast jag kunde verkligen ingenting. Menmen man går i skolan för att lära sig. Efter skolan åkte jag hem direkt så nu tänkte jag blogga lite, sen försöka sova och efter det plugga. Idag är jag och mamma ensamma hemma eftersom pappa är någonstans, vet inte riktigt vart men det är väl inom jobbet. Så jag och mamma ska nog se på någon film. Men nu ska jag gå. Hörs sen!!

Madde och Rosa visar sin cheerleading dans.


Big love Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0