Vaken igen.

Nu är jag vaken igen dårå, kolla nyss på klockan och fick se att jag hade lite bråttom. Men det är ju alltid tidspress, det är inget man kan gömma sig ifrån, var du än går stöter du på de. Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och kanske sminka mig lite efter, mitt förra smink hade blevit konstigt när jag somnade. Sen måste jag bara säga att jag saknar min bästevän otroligt mycket. Dom sista veckorna på sommarlovet när vi var hela tiden, var tider jag aldrig glömmer. Du kommer alltid ha platsen närmast mitt hjärta, -I really love you hun! Nu måste jag gå och göra mig iordning, får se när jag kommer hem ikväll kanske runt 11 så tror inte det blev något mer bloggande från mig idag. Men aja, hoppas ni får en super kväll. ( :
J&J, bästavänner livet ut visst hjärtat?


Big love Jennifer

Kommentarer
Postat av: Sanna

fint :)

2008-09-07 @ 02:03:31
URL: http://sannakumlin.blogg.se/
Postat av: julia&jennifer

tack,

2008-09-07 @ 15:18:15
URL: http://julifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0